Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego lub też mogą być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych imprez, a oprócz tego, ze względu na mobilność i szybki montaż, mogą być stosowane np. do handlu w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być odpowiednio dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich mobilność jest o wiele mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich zdecydowanie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych lub portierni.

Pawilon handlowy – czemu warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub priorytetem są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje cechuje spora trwałość, która jest rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej klasy surowców. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie prawidłowo konserwowany, posłuży wiele lat – nawet przy intensywnej eksploatacji.