Łatwa w obsłudze i przejrzysta strona internetowa to najlepsza wizytówka każdej firmy. Zastanawiasz się nad rejestracją domeny i nie wiesz od czego zacząć? Sprawdź, jakimi kryteriami należy się kierować przy zakupie domeny oraz jak można sprawdzić dostępność domeny?
Rejestracja domen internetowej krok po kroku
Domeny internetowe oferowane na JCHost.pl pomogą przyciągnąć uwagę internautów i zwiększą rozpoznawalność strony w internecie! Nasz rejestrator domen oferuje nie tylko intuicyjną administrację, ale także fachową asystę techniczną. Wykupienie domeny należy rozpocząć od znalezienia nazwy głównej strony, kojarzący się z jej tematyką. Ważny jest stosowny dobór słów kluczowych, a sama nazwa powinna być też chwytliwa i nie może być za długa. Istotny jest również wybór tzw. rozszerzenia, czyli końcówki domeny. Dostępne są różnorakie opcje, jak przykładowo: „.pl” – dla stron o zasięgu lokalnym, „.com” – dla korporacji o zasięgu globalnym, „.org” – dla organizacji, fundacji i stowarzyszeń czy „.biz” – dla stron związanych z szeroko pojętym biznesem. Kolejnym krokiem konieczne jest sprawdzenie domeny – służy do tego wyszukiwarka domen.
Rejestracja adresy – finalny etap kupna domeny
Gdy potwierdzimy już dostępność domeny, można przejść do czynności rejestracyjnych – podania naszych danych teleadresowych i wniesienia opłaty za abonament. Usługi dostępne na JCHost.pl zapewniają szybką rejestrację domeny, jak również jej odnowienie po upływie okresu abonamentowego. Wspomnieć należy fachową obsługę oraz kompleksowe wsparcie w konfiguracji domeny, które sprawiają, że rejestrator ten często wybierają Klienci zainteresowani kupnem domeny.