Rodzaje pozycjonowania

Jeśli chcesz zlecić pozycjonowanie Krakow, skieruj się na seo4.net

Funkcjonują 3 główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest połączenie frazy z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przede wszystkim:
– dzielnicę (przykładowo “sklep RTV Polesie”)
– miasto (“zespół na wesele Kraków”)
– państwo (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze sprawdzi się w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje usługi tylko do odbiorców rezydujących na konkretnym obszarze. Ta strategia pozycjonowania jest wykorzystywana też wówczas, gdy firma ma niewielki budżet na promocję i nie ma możliwości konkurować na frazy bez dopasowania miejscowego, np. zamiast “nauka gry na skrzypcach“, to “nauka gry na skrzypcach Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon

Następny rodzaj pozycjonowania to słuszne i przetestowane rozwiązanie dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Dzięki stosownemu dobraniu słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z daną branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords ulegną sporej obniżce. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także znacznie mniejszą konkurencję. Istotne jest również to, iż coraz powszechniejsza jest tendencja do wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Eldom G50 5 czarna,
– telefon Huawei P20 czerwony,
– obuwie sportowe Nike Tanjun czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne w szczególności dla sklepów internetowych. Z wykorzystaniem tego typu fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader szeroki asortyment artykułów mogą skuteczniej piąć się na wysokie pozycje w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną funkcję przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, Światowe Dni Młodzieży lub Dzień Ojca. Ten rodzaj pozycjonowania jest wyjątkowo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Przeważnie trzeba rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, ażeby Google zdążyło zaindeksować nową ewentualnie zmienioną treść witryny.

Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]