Kiedy warto zlecić działania marketingowe agencji reklamowej?

Zwróć się do agencji reklamowej Kraków, aby uzyskać rzetelną poradę profesjonalistów

Akcje marketingowe powinny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy jesteśmy usługodawcą, wytwórcą czy właścicielem sklepu. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na utworzenie i utrzymanie swoich sekcji ds. marketingu, natomiast mniejsze firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, zwykle korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w internecie (social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (także DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (obwoluty, papier firmowy czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – plakatów, ulotek, billboardów czy stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje również interesujące, unikatowe teksty na stronę www zamawiającego oraz zaplanuje schemat interakcji z klientami poprzez popularne portale, jak np. Facebook, Twitter i Instagram.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest przede wszystkim do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie działu zajmującego się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, targów bądź sympozjów wymagających przeważnie skrupulatnego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zgranej i kompetentnej ekipy pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie imprezy integracyjnej lub przygotowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które dają dostęp do jak największego zespołu doświadczonych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.

Dane firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]