Więcej szczegółów o tym, jak wybrać firmę SEO.
Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak więc znaleźć dobrą agencję SEO? Rekomendujemy kierować się sugestiami specjalistów, a najlepiej samego Google.
Jak rozpoznać dobrą firmę SEO? Google przygotowało o tym instruktaż
Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się w zasadzie tylko za dzięki Google. Pomimo pojawienia się licznych alternatyw, jak przykładowo Baidu, DuckDuckGo lub Yahoo, nadal najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, przeważnie nie jest to osiągalne bez doradztwa zawodowców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest czymś nowym, i zamieściło krótki instruktaż, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.
Najważniejsze cechy dobrej firmy SEO
Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem klarownie naświetla, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony,
- umiejętność estymacji czasu i budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie prowadzonych działań, m.in. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
- zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy.
Pracownica Google zaznacza również, że dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą namacalne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.