Czy warto stworzyć wirtualny spacer 3D dla firmy?

Wirtualny spacer z modelem 3D. Sięgnij po rzetelną pomoc specjalisty w tym zakresie.

Spacery wirtualne, które pojawiły się razem z usługą Google Street View, zyskują w ostatnim okresie na popularności, dzięki czemu znajdują zastosowanie w reklamie firm. Dają możliwość w prosty sposób przedstawienia siedziby przedsiębiorstwa ewentualnie nieruchomości, która jest istotna w naszym biznesie. Jest to interesujący element, który opłaca się umieścić w wizytówce Google Moja Firma. Dużo osób nie do końca jednakże wie, jak działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak go tworzy, a także co zyskamy publikując go w wizytówce firmy.

Wirtualny spacer VR – popraw konkurencyjność swojej firmy

Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą fotografie, które układają się w realistyczny model danego wnętrza. Możemy w nim zaglądać w rozmaite części pomieszczeń i przeskakiwać do następnych miejsc nieruchomości, w której zdalnie przebywamy. Wirtualny spacer to zatem możliwość odwiedzenia poszczególnych pomieszczeń nieruchomości i swobodnego przemieszczania w jej granicach. Wirtualne spacery publikuje się np. obok fotografii w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki jest udostępniany użytkownikom przeglądającym Mapy Google w poszukiwaniu usług w naszej okolicy. Spacer 3D w wizytówce firmy ma formę zdjęcia, a po kliknięciu tego elementu przenosimy się do dedykowanej strony, gdzie możemy już swobodnie poruszać się po danym budynku. Spacer jest przesyłany na serwery Google, więc nie musimy martwić się o jego obsługę techniczną czy dodatkowe koszta. Możemy go natomiast publikować dla klientów na naszej stronie www.

Które branże mogą skorzystać na wirtualnym spacerze VR?

Wirtualny spacer w Google Moja Firma warto dodać do wizytówki z kilku względów. Najważniejszy z nich to stworzenie profesjonalnego wizerunku firmy i pozytywne zaprezentowanie się przed klientami. Dzięki temu dużo chętniej wybiorą nas z ofert konkurencyjnych marek, jak również będą mieć do nas większe zaufanie. Jeżeli w wizytówce Google oraz na naszej stronie internetowej będziemy posiadali wirtualny spacer i materiały graficzne najwyższej jakości, przeglądarka Google sama oceni nas lepiej i będzie promować nas częściej od konkurencji nie posiadającej spacery 360 stopni. Umieszczenie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest też niezwykle proste. Na rynku funkcjonuje wielu doświadczonych fotografów, którzy w krótkim czasie i – co równie istotne – w przystępnej cenie stworzą taki spacer i dodadzą go do naszej wizytówki.

Wirtualny spacer w Mapach Google sprawdzi się w wielu branżach. Bezspornie będzie to sektor hotelarski, w której możemy go użyć, by pochwalić się oferowanymi pokojami do wynajęcia. Można także pokazać w ten sposób swoje biuro czy punkt, gdzie pracujemy, np. salon piękności bądź restaurację. Wirtualny spacer będzie pomocny również wtedy, kiedy szukamy nowych pracowników, aby zachęcić ich do złożenia dokumentów do naszej firmy.

Dane firmy:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]